C C C C A+ A A- X

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТ „СЪДЕБЕН АРХИВАР“ В РАЙОНЕН СЪД – ПАВЛИКЕНИ

Дата на публикуване 3 април 2023 Последна редакция 8 юни 2023 Новини Отпечатай

Препис - извлечение от Протокол от 07.06.2023 г. , относно финалното класиране след приключване на трети етап на конкурса "Съдебен архивар" в Районен съд - Павликени


Третият етап на конкурса "Съдебен архивар" в Районен съд - Павликени - събеседване, ще се проведе на 07.06.2023 година /сряда/ от 12,30 часа в Съдебна палата град Павликени.

Препис - извлечение от Протокол от 29.05.2023 г., относно кандидатите допуснати за участие в трети етап на конкурса за длъжност "Съдебен архивар" в Районен съд - Павликени


Вторият етап от конкурс "Съдебен архивар" в Районен съд - Павликени, ще се проведе на 29.05.2023 г. /понеделник/ от 10.00 часа в сградата на Съдебна палата град Павликени.

Във връзка с проверката идентичността на документите, кандидатите следва да се явят не по-късно от 09.45 часа на 29.05.2023 г. /понеделник/ в сградата на Съдебна палата град Павликени и да представят документ за самоличност.

Препис - извлечение от Протокол от 15.05.2023 г. относно кандидатите, допуснати до участие във втори етап на конкурс "Съдебен архивар" в Районен съд - Павликени, след представяне на допълнителни документи и уточнения

Препис - извлечение от Протокол от 10.05.2023 г., относно допуснатите и недопуснатите кандидати за участие във втори етап на конкурса "Съдебен архивар" в Районен съд - Павликени


РАЙОНЕН СЪД - ПАВЛИКЕНИ

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА СЪДЕБЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТ "СЪДЕБЕН АРХИВАР"

/на основание Заповед № РД-10-56/31.03.2023 г., на ЗА Административен ръководител – председател на Районен съд – Павликени/

 

1.Описание на длъжността

            Служба „Архив“ приема от служба „Съдебно деловодство“ свършените дела и приключените деловодни книги, приема и съхранява приключилите канцеларски дела, води архивни книги, поддържа целостта на системата за архивиране, като осигурява правилен достъп до делата; извършва всички видове справки по предадените в архива дела и книги, изпраща архивни дела на други органи по разпореждане на съдия и следи за срочното им връщане; извършва преглед и унищожаване на дела с изтекъл срок на съхранение; издава преписи от съдебни актове по архивни дела. На архиваря е възложена работата в „Бюро съдимост“ - издава свидетелства и справки за съдимост, регистрира, поддържа и съхранява картотеки на бюлетините за съдимост на осъдените лица на хартиен носител и в електронен архив.

  1. Изисквания за заемане на длъжността:

              - да е пълнолетен български гражданин, да има завършено средно образование, да не е поставен под запрещение, да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, да не е лишен по съответен ред от право да заема такава длъжност, да отговаря на изискванията за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, в ПАС, в Класификатора по чл. 341, ал. 1 от ЗСВ и в длъжностната характеристика за съответната длъжност, да не са на лице обстоятелствата по чл.137 от ПАС, във вр. с чл.107а, ал.1 от КТ.

              - отлични, компютърни и организационни умения; отлични познания пo стилистика, правопис, граматика, кореспонденция; отлични познания по общи деловодни техники и съвременни офис процедури, умения за работа със стандартно офис-оборудване; отлично познаване на съдебните документи и значението им за съдебната система, както и познания по приемане, предаване и съхраняване на съдебна документация; лични делови качества - отговорност, лоялност, инициативност, организационни умения,  умения за изразяване на информация – писмено и устно, умения за контакт с граждани и за работа в екип; познания относно нормативната уредба на Съдебната власт – ЗСВ, Правилник за администрацията в съдилищата, Етичен кодекс на съдебните служители, Наредба № 8 от 2008 г.за функциите и организацията на бюрата за съдимост;

          Предимства: наличие на oпит при изпълнението на функции идентични или сходни с тези на длъжността „Съдебен архивар“.

          Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на органите на съдебната власт: 970,00 лева.

  1. Провеждане на конкурса – в три етапа:

            ПЪРВИ ЕТАП – Комисия допуска до втори етап на конкурса кандидатите, които отговарят на обявените изисквания, като обявява списъците на допуснати и недопуснати кандидати. Недопуснатите кандидати имат право да обжалват пред Председателя на съда в седмодневен срок, като жалбата не спира конкурсната процедура.

            ВТОРИ ЕТАП – Писмен изпит: тест за проверка на познанията относно общата нормативна уредба на съдебната власт и работата на съдебната администрация /ЗСВ, ПАС, Етичен кодекс на съдебните служители/, Закон за националния архивен фонд и за проверка на знанията по правопис, граматика и практическа задача за проверка на компютърна грамотност за работа с текстообработващи програми, умения за водене на кореспонденция, работа с офис-техника.

            ТРЕТИ ЕТАП  – събеседване по въпроси относно мотивацията и личните качества на кандидатите от комисията в присъствието на административния ръководител – за трети етап се канят петима от кандидатите с най-висок резултата от етап II.   

            4.Необходими документи за участие в конкурса:

            Писмено заявление /свободен текст/ за участие в конкурс, към кoeтo се прилагат:

  • заявление /по образец/
  • подробна автобиография – тип СV
  • заверено копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен
  • съгласие за обработка на лични данни
  • копие oт документи, удостоверяващи придобита образователно - квалификационна степен, допълнителна квалификация
  • заверени копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит
  • свидетелство за съдимост за работа
  • медицинско свидетелство за работа
  • медицинско свидетелство от психиатър, че лицето е психично здраво
  • декларация по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ /по образец/
  • декларация по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ /по образец/

Забележка:

  1. Копията на документите трябва да бъдат саморъчно заверени с гриф „Вярно с оригинала” и подпис на лицето.
  2. Кандидатите могат да подават и други свидетелства, сертификати и документи, които удостоверяват притежавана квалификация и умения, относими към обявената за заемане длъжност.

 

  1. Документите се подават лично или чрез пълномощник

            На адрес: гр. Павликени, ул. „Атанас Хаджиславчев" № 8, служба „Регистратура“ - I етаж, всеки работен ден oт 8,30 ч. - 17,00 часа, в срок до 09.05.2023 г. /Вторник/, включително.

 

      Образците на документите и длъжностната характеристика ще са на разположение в служба „Регистратура“ и на интернет страницата на съда. За допълнителна информация тел. 0610/51545.

  • Заявление за участие в конкурс - doc, pdf
  • Образец на автобиография - doc
  • Декларация - Защита на личните данни - doc, pdf
  • Декларация по чл.340а, ал.1 от ЗСВ - doc, pdf
  • Декларация по чл.340а, ал.2 от ЗСВ - doc, pdf
  • Длъжностна характеристика - pdf
  • Обява конкурс - pdf

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация